Thursday 8 December 2011

yeah !

salam semua bloggers! hee

ok, hari ni saya nak cakap yang saya dah habis bace novel OMBAK RINDU. korg meti dh bace kan? hee. tp tak silap saya, saya pernah bace novel tu dulu. bu now, saya bace lg sebab dlm keadaan yang sgt-2 bosan. haduiii

nie haa'  cover depan novel tu.

disebabkan aura filem OMBAK RINDU tu, abg saya yang bukan kaki novel boleh pulak pinjam novel tu dr kwn die sebab nak bace. haduii. nak tergelak pun ade. atleast, die tau la mcm mne perasaan org yang kaki novel tu kan? hee

hari ni saya rase bosan sgt dan terlampau malas nak study, oleh sebab itu saya curi-2 masuk bilik die lalu amek novel tu. hehehe. dari pagi bawak ke petang, saya setia bace novel tu kat dalam bilik. pelbagai  gaya saya bace novel tu. dari baring, tukar posisi duduk. pastu baring balik dan ulang je gaya yang same sampai la saya meg'khatam'kan pembacaan tersebut lebih kurang pukul 3 lebih tadi. hehe

disebabkan terlalu asyik bace novel, saya hampir terlupe perut saya menjerit-2 mintak diisi. haduii. sory sgt sayang. =.= bile mak saya balik dari pergi kenduri, die bertanye

mak : fatin dah makan nasi ke belom??
fatin : belom....(ckp dgn suare yg agak slow..hehe)
mak : nie mak ade bawak balik pulut kuning dgn serunding. nak tak?
fatin : ...(hanye diam tanpe menjawab ape-2)

lepas tu mak saya masuk bilik bawak sekali pulut tu sambil die susruh call abang saya. lepas dailkan nmber abang saya, tibe-2 pulak perut saya jadik lapr. haishhh! nie tak boleh jadi nie. so ape lagi, saya pun amek pulut kuning tu sambil bace novel tu. lagipun saya dah nak habis pun bace novel tu. kire terus perjuangan la nak habiskan pembacaan. hahaha

hmmm, untung kalo dpt lelaki mcm hariz. setia dgn cintanya kpd izzah. kalau la ade lelaki mcm tu, untung sape yg dpt. huhu. tp ade jugk pasangan, yang sebelah sini setia bagai nak gile, sanggup tak layan lelaki lain tp yan sebelah sane tak setia dan cari kekasih lain. pastinye die akan kecewa. hmmm, dunia, dunia!

ok la, tamat sudah entry utk hari ini. salam sayang dari fatin. >.< !

fatin cakap : setialahpadayangsatu.




No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved atin92woshow.blogspot.com