Friday 30 December 2011

men'cantik'kan belog :)

ok, assalamualaikum.
hai3! saya masih lagi menjadi penganggur tak bertauliah dekat rumah nie sbb masih lagi belom kerja.
haduii, bilakah saya mahu bekerjakah? the answer is 'I don't know'. that's the correct answer. huwooo!

tersangat la bosan di rumah nie sehingga tibe2 pagi tadi saya rase nak tukar background belog nie disamping add some new in there. walaupun tak bape byk yang berubah, bagi saya sudah puas la. hehe

ok! sekarang saya tengah pening kepale sbb masih lagi tak dapat kerja. ade kwn2 dah dpt kerja. untunglah. ==' jeles kot saya nie? sememangnye!

sampai sini saje lah saya bercerita. kalau ade mase, saya update lagi ye entry ini. ok bye!

fatin says - sangatbosandudukrumahtanpabuatsebarangkerja.

No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved atin92woshow.blogspot.com