Sunday 1 January 2012

2012 :)

assalamualaikum.
hai3 and morning korg semua! hehe
nie first entry saya utk thaun baru 2012 nie. pagi2 dah update erk? hik3 >.<
ok, skrg dekat FACEBOOK, ramai yg tengah sibuk dok update status tahun baru diorg.
tp saya pulak dok update dekat beog nie. hee

masuk tahun baru, maka muncul la azam baru yg korg dah pasang angan2 nak capai tahun nie kan? agak2 korg, tercapai ke? jangan terlalu pasang azam yg korg mgkin tak boleh nak capai pada tahun nie ae? huwooo. ehh2! terlupe nak cakap "HAPPY NEW YEAR!" hehehe :D


ok, bercerita pasal azam baru, saya pun ade azam yg ingin saya capai pada tahun nie. saya hanye akan list utk yg penting sahaja. ok, antarenye:

  • nak masuk U pada tahun nie sebab azam saya pada beberapa tahun lagi adelah nak bagi segulung ijazah dekat mak, arwah abah dan family. harap2 azam nie akan tercapai, insyaAllah.
  • nak tambah amal ibadah. stiap drpd kita mesti masih lagi tak complete kan ibadahnye? so, ape kate kite rebut peluang tahun nie tambah pahale kite yg masih kurang tu?
  • berusaha nak jadi manusia yang berguna.
ok, itu sahaja azam saya yang paling utama. harap korg pun ade azam sendiri yang nak dicpai pada tahun nie. insyaAllah.
 assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved atin92woshow.blogspot.com