Sunday 1 January 2012

Rindu? Itu betul :)

assalamualaikum.
hai3! hehe, padahal baru je update pagi tadi, now nak update lagi.
ade aku kesah? lantak la. hik3
semalam pagi sebenarnya saya mengemas bilik yang bersepah sebab dah janji dengan mak, lepas habis exam nak kemas. tapi dah 2 minggu berlalu kot exam tu dah habis, baru semalam la berkesempatan nak kemas. hik3! bukan tak takde masa, tapi MALAS. haha. 'M' nya sangatlah besar kan? hehe

ok, masa tengah kemas2 dalam laci meja belajar, saya tiba2 terjumpa sampul surat dan terus teringat dalam tu ada 2 keping gambar. satu gamabar nie :


gambar masa raya aidilfitri yang lepas
satu lagi gambar nie :


ouh! ini gambar sangat saya rindui bila melihatnya semalam :)

ok, gambar kat atas tu gambar masa saya form 6, kelas 6 ATAS 1. sangat rindui kawan2 yang sangat gila2 perangainya. ouh! miss that moment. kalau lah masa boleh diundur semula, nak je saya dan kawan2 sekolah balik. HAHA

korg, aku rindu sangat2 dekat korg. bila kita boleh berkumpul macam dulu kan? marah, ketawa and everything kita buat sama2. korg sahabat yang paling sporting sebab kita pun tak ramai mana pun kan? upper 6 54 orang je. kita semua dah macam satu keluarga yang sangat happy.

ouh! tiba2 teringat semua kenangan kita selama setahun setengah di SMK Pekan Baru, Muar. korg semua, lepas nie kita jangan terus loss contact ok sebab aku rindu sangat2 kawan2 aku. walaupun lepas nie, kita semua akan duduk melata kat bumi malaysia nie, tapi aku harap kita jangan putuskan persahabatan kita di form 6 ye. hehe.

ok, sampai sini sahaja cerita pada 1 Januari 2012.

fatin says : akurindunakberkumpuldengankawankawanaku. :)

No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved atin92woshow.blogspot.com