Wednesday 11 January 2012

sedang mencari

assalamualaikum

ok, alhamdulillah dalam beberapa hari nie saya sedang mencari sesuatu yang mungkin mampu membuatkan saya sedar akan diri yang menjadi insan di bumi Allah nie.

after bace pelbagai artikel menerusi blog-blog, now alhamdulillah. saya tau saya masih lagi byk kekurangan dlm diri dan skrg saya mahu mencari. mengkaji dan mendalami dgn lebih byk dlm hal keagamaan.

bile saya review balik tntg ape yg saya dah lalui, saya tau saya perlu perbaikinya dgn lebih baik lagi lepas nie. insyaAllah.

jika kita ikhlas dlm sesuatu perkara, insyaAllah tuhan akan bantu kita dan Dia akan permudahkan perjalanan hidup kita. saya tahu, saya belum berapa arif untuk berbicara tentang agama. but insyaAllah, i will do it.  :)

saya rasa saya belum terlambat untuk setting balik ape yang telah saya buat selama nie. doakan agar saya dapat lakukannya. :)


*kesedaran bermula dari dalam hati nurani seseorang. U need to changed yourself for God, NOT for someone. thinking about it.

p/s : maaf, english saya tunggang-langgang. insyaAllah, saya akan cube perbaiki. :)

No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved atin92woshow.blogspot.com